sobota, 13 czerwca 2020

świat wewnętrzny

rozpromieniłam moje ramiona
promieniami wschodzącego i zachodzącego słońca 
w sercu ożywiłam uśpionego anioła
który różem wyłonił się z wnętrza

w wewnętrznym obrazie błękit malował spokój
by z wnętrza wyjść i stać się ochronną opoką
w wewnętrznym obrazie zieleń stała się odwagą
by w zewnętrznym niepokoju stać się solidną powagą

w wywnętrzmy obrazie w pomarańczy wzrosła wola
by w domorosłym świecie boska wola rozpostarła skrzydła
w wewnętrznym świecie czerwienią zapłonął ogień 
by w ludzkim nieporządku zaprowadzić boski porządek

w wewnętrznym świecie żółte zapisały się stronice
by pośród ludzkiej głupoty otworzyć księgi boskiej mądrości
w wewnętrznym świecie wzrosły kwiaty fioletu i indygo
by pośród betonowych bruków rozkwitła boska miłość i miłosierdzie 

Dla świetlistych przyjaciół żyjących w ludzkich skafandrach.


2 komentarze:

  1. 👏👏👏👏👏🙏🍀💚❤️🌹💕W tych słowach ujrzałam tęczowych Aniołów w całej swojej krasie. Pięknie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. 👏👏👏👏👏🙏🍀💚❤️🌹💕W tych słowach ujrzałam tęczowych Aniołów w całej swojej krasie. Pięknie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń